Příslib kvality. Od roku 1845.
Skupina Dalli je rodinná firma páté generace, která rozvíjí vlastní podniky a značky zejména v Evropě. Spojujeme více než 175letou tradici, hodnoty a společenskou odpovědnost s obchodní výkonností a orientací na budoucnost, přičemž vždy dodržujeme příslib dokonalé kvality.
Produkty v portfoliu Dalli pokrývají segmenty osobní a domácí péče. Dalli Group má továrny a kanceláře v Německu, Nizozemsku, Rakousku a Rumunsku, kde pracuje více než 1750 zaměstnanců. Našimi partnery jsou řetězce diskontních prodejen, lékáren a supermarketů.
Zůstáváme věrni postavení „výrobce značek pod vlastní značkou“, které jsme si vybudovali za více než století. Kvalitu výrobků Dalli pravidelně znovu potvrzují zkušební ústavy a nezávislé spotřebitelské časopisy jako Stiftung Warentest nebo Öko-Test.
Loajalita a integrita.
Jsme hrdí na to, že jsme součástí společnosti Dalli, hrdí na dědictví a úspěchy více než 175 let a chceme pokračovat v tradici kvality.
Odpovědnost.
Jsme si vědomi dopadu našich prohlášení, rozhodnutí a jednání, proto při jakékoli interakci vždy postupujeme opatrně.
Respekt a uznání
Uznáváme zásluhu druhých, přijímáme rozdíly a řešíme nejasnosti včas a spravedlivě.
Měřitelné výsledky.
Naše myšlení a jednání jsou orientovány na řešení a aktivně se zapojujeme do úspěšného dosažení stanovených cílů.
Úspěch zákazníků a partnerů
Naše akce jsou zaměřeny na poskytování kvalitních produktů a služeb, aby naši partneři a zákazníci mohli dosáhnout svých vlastních cílů.
Principy, které uplatňujeme v podnikání.
Skupina Dalli je společností orientovanou na výkon díky kvalitě produktů, které vytváří a distribuuje na trhy. Hlavními cíli společnosti jsou spokojenost zákazníků a spotřebitelů, bezpečnost zaměstnanců a ochrana životního prostředí.
Zákazníci a spotřebitelé.
Úspěch – současný i budoucí – společnosti závisí na vývoji kvalitních a spolehlivých produktů, stejně jako na jejich dodání včas, kamkoli a za optimálních podmínek.
Zaměstnanci.
Individuální výkon zaměstnanců na každé pozici a týmová práce vedou k udržitelným ziskům. Proto manažeři zajišťují kvalifikaci zaměstnanců, stimulují jejich zapojení, sledují je a odměňují jejich úspěchy. Kromě toho dodržujeme postupy a neustále zlepšujeme bezpečnost na pracovišti, abychom předešli nehodám a zajistili integritu našich zaměstnanců.
Životní prostředí.
Při výrobě produktů jednáme ekologicky a odpovědně v souladu s normami ochrany životního prostředí.
Dalli, historie více než 175 let
1845
Otevření společnosti ve Stolbergu. Začíná výroba kotlového mýdla, jehož prodej se provádí povozy a koňskými povozy.
1885
1899
Dalli se stává nezávislou značkou a v roce 1890 je slavnostně otevřena první telefonní linka společnosti.
1900
Společnost se stěhuje do svého současného sídla ve Stolbergu. Nakoupí se psací stroje a najme se marketingový specialista.
1913
Zahájení hromadné průmyslové výroby: po nákupu vysoce výkonných technických systémů opouští tovární dvůr (150 zaměstnanců) první nákladní automobil s produkty Dalli.
1938
Akvizice dvou továren na mýdlo, v Berlíně a ve Vídni. V letošním roce má společnost více než 700 zaměstnanců.
1960
1970
Rozvoj segmentu značkových výrobků a investice do továrny Stolberg: kuchyně, společenské centrum, knihovna.
1990
1997
Rozvoj kosmetického trhu: převzetí Win Cosmetic (kosmetika a péče o tělo) z Flörsheim-Dalsheim, Německo.
2001
Rozvoj trhu s produkty péče o tělo: založení Cult Cosmetic se sídlem ve Weinheimu v Německu.
2007
Průnik na trh přírodní kosmetiky: převzetí CEP v Salzhemmendorfu v Německu.
2012
Otevření nového výrobního závodu: továrna na prací prostředky v rakouském Warthu s více než 60 zaměstnanců.
2015
Expanze v Rumunsku: akvizice a rekonstrukce továrny v Temešváru s více než 195 zaměstnanců.
2017
Vývoj vlastních značek: Dash detergenty v Německu, Rakousku a Švýcarsku, stejně jako Bonux 3in1 na východoevropském trhu.