Příslib kvality. Od roku 1845.

Skupina Dalli je rodinná firma páté generace, která rozvíjí vlastní podniky a značky zejména v Evropě. Spojujeme více než 175letou tradici, hodnoty a společenskou odpovědnost s obchodní výkonností a orientací na budoucnost, přičemž vždy dodržujeme příslib dokonalé kvality.

 

Produkty v portfoliu Dalli pokrývají segmenty osobní a domácí péče. Dalli Group má továrny a kanceláře v Německu, Nizozemsku, Rakousku a Rumunsku, kde pracuje více než 1750 zaměstnanců. Našimi partnery jsou řetězce diskontních prodejen, lékáren a supermarketů.

 

Zůstáváme věrni postavení „výrobce značek pod vlastní značkou“, které jsme si vybudovali za více než století. Kvalitu výrobků Dalli pravidelně znovu potvrzují zkušební ústavy a nezávislé spotřebitelské časopisy jako Stiftung Warentest nebo Öko-Test.

Loajalita a integrita.

Jsme hrdí na to, že jsme součástí společnosti Dalli, hrdí na dědictví a úspěchy více než 175 let a chceme pokračovat v tradici kvality.

Odpovědnost.

Jsme si vědomi dopadu našich prohlášení, rozhodnutí a jednání, proto při jakékoli interakci vždy postupujeme opatrně.

Respekt a uznání

Uznáváme zásluhu druhých, přijímáme rozdíly a řešíme nejasnosti včas a spravedlivě.

Měřitelné výsledky.

Naše myšlení a jednání jsou orientovány na řešení a aktivně se zapojujeme do úspěšného dosažení stanovených cílů.

Úspěch zákazníků a partnerů

Naše akce jsou zaměřeny na poskytování kvalitních produktů a služeb, aby naši partneři a zákazníci mohli dosáhnout svých vlastních cílů.

Principy, které uplatňujeme v podnikání.

Skupina Dalli je společností orientovanou na výkon díky kvalitě produktů, které vytváří a distribuuje na trhy. Hlavními cíli společnosti jsou spokojenost zákazníků a spotřebitelů, bezpečnost zaměstnanců a ochrana životního prostředí.

Zákazníci a spotřebitelé.

Úspěch – současný i budoucí – společnosti závisí na vývoji kvalitních a spolehlivých produktů, stejně jako na jejich dodání včas, kamkoli a za optimálních podmínek.

Zaměstnanci.

Individuální výkon zaměstnanců na každé pozici a týmová práce vedou k udržitelným ziskům. Proto manažeři zajišťují kvalifikaci zaměstnanců, stimulují jejich zapojení, sledují je a odměňují jejich úspěchy. Kromě toho dodržujeme postupy a neustále zlepšujeme bezpečnost na pracovišti, abychom předešli nehodám a zajistili integritu našich zaměstnanců.

Životní prostředí.

Při výrobě produktů jednáme ekologicky a odpovědně v souladu s normami ochrany životního prostředí.

Dalli, historie více než 175 let

1845
1845

1845

Otevření společnosti ve Stolbergu. Začíná výroba kotlového mýdla, jehož prodej se provádí povozy a koňskými povozy.

1885
1885

1885

Zahájení výroby pracího a mýdlového prášku pod názvem Mýdla-Dalli. Tok výroby zajišťuje vodní turbína.

1899
1899

1899

Dalli se stává nezávislou značkou a v roce 1890 je slavnostně otevřena první telefonní linka společnosti.

1900+
1900+

1900

Společnost se stěhuje do svého současného sídla ve Stolbergu. Nakoupí se psací stroje a najme se marketingový specialista.

1913
1913

1913

Zahájení hromadné průmyslové výroby: po nákupu vysoce výkonných technických systémů opouští tovární dvůr (150 zaměstnanců) první nákladní automobil s produkty Dalli.

1938
1938

1938

Akvizice dvou továren na mýdlo, v Berlíně a ve Vídni. V letošním roce má společnost více než 700 zaměstnanců.

1960+
1960+

1960

Pronikání do segmentu značkových produktů: uvedení značky „Tandil“ pro zákazníka Aldi.

1970+
1970+

1970

Rozvoj segmentu značkových výrobků a investice do továrny Stolberg: kuchyně, společenské centrum, knihovna.

1990+
1990+

1990

Rozšíření produktového portfolia převzetím společností, továren a značek detergentů v Nizozemsku.

1997
1997

1997

Rozvoj kosmetického trhu: převzetí Win Cosmetic (kosmetika a péče o tělo) z Flörsheim-Dalsheim, Německo.

2001
2001

2001

Rozvoj trhu s produkty péče o tělo: založení Cult Cosmetic se sídlem ve Weinheimu v Německu.

2007
2007

2007

Průnik na trh přírodní kosmetiky: převzetí CEP v Salzhemmendorfu v Německu.

2012
2012

2012

Otevření nového výrobního závodu: továrna na prací prostředky v rakouském Warthu s více než 60 zaměstnanců.

2015
2015

2015

Expanze v Rumunsku: akvizice a rekonstrukce továrny v Temešváru s více než 195 zaměstnanců.

2017
2017

2017

Vývoj vlastních značek: Dash detergenty v Německu, Rakousku a Švýcarsku, stejně jako Bonux 3in1 na východoevropském trhu.